На агропідприємствах МХП розпочалася жнивна кампанія. Попри весняні приморозки, вона стартувала за планом. Активна фаза, втім, почалася на 7-10 днів пізніше, ніж зазвичай, – це пов’язано з погодними умовами.

Про це повідомляє пресслужба МХП.

«Весняні приморозки створили серйозні ризики, однак наш агрофон – а це система живлення, захисту, органічні добрива – допоміг культурам пережити стрес і розвиватися далі. Сьогодні ми маємо очікування на хороший результат», – зауважив Сергій Доброгорський, заступник головного виконавчого директора з агробізнесу МХП.

Зазначається, що на полях компанії впроваджено 100% картографування посівів, що дозволяє агрономічній службі точніше аналізувати дані та швидше реагувати на зміни. МХП до жнивної кампанії залучила сучасні комбайни, які оснащені елементами точного землеробства та працюють із особливою увагою до пожнивних решток: рівномірне подрібнення й розподіл забезпечують кращу якість ґрунту для наступного сезону.

МХП системно інвестує в оновлення технічного парку – до кампанії залучено сучасні трактори та ґрунтообробну техніку, що дозволяє підвищувати ефективність технологічних процесів і скорочувати виробничі витрати.

У МХП прогнозують хорошу врожайність і вже готуються до наступних етапів агросезону.

МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій. Має виробничі потужності в Україні та Південно-Східній Європі. Акції МХП представлені на Лондонській фондовій біржі. Об'єднує понад 36 тисяч працівників в Україні та за кордоном, входить в топ 20 кращих роботодавців України за версією Forbes.

МХП експортує продукцію в понад 70 країн світу. Земельний банк становить 360 000 гектарів у 12 областях України. Компанія є одним із найбільших платником податків у агросекторі, у 2024 році МХП визнана одним із найбільших інвесторів країни за версією видань Forbes та NV.

МХП – лідер з виробництва курятини у Європі та входить у топ-10 світових виробників курятини за даними рейтингу WattPoultry.

Компанія розвиває понад 15 брендів їжі та спільно з партнерами – кілька мереж, зокрема магазини «Мʼясомаркет» і заклади Döner Маркет.

Разом зі стратегічним партнером Благодійним фондом «МХП-Громаді» компанія підтримує українців, розвиває громади та зберігає українську культуру. Для індивідуального супроводу та комплексної підтримки військових, ветеранів та їхніх родин реалізує програму «‎МХП Поруч».

Засновник та CEO МХП – український бізнесмен Юрій Косюк.

Невеликі універсали

У класичному сегменті МТЗ вітчизняні аграрії дедалі частіше звертають увагу на сучасні комфортні...

Активний тоді, коли сходять бур’яни

Як зміни клімату впливають на ефективність ґрунтових гербіцидів у посівах кукурудзи Кліматичні...

KMZ Industries: рішуче дивимось у майбутнє

Наша зустріч із колегами з KMZ Industries — провідного виробника елеваторного обладнання України —...

АгроТренди

Вихід українського агробізнесу та фермерства на світові ринки разом з Alibaba.com та ESS

1616
Українські виробники агропродукції та фермери отримали потужний інструмент для масштабування свого бізнесу — міжнародну торгову платформу Alibaba.com , якою щодня користуються понад 40 мільйонів...

Чорний горіх: види та технологія вирощування

61447
Чорний горіх, поки це дерево не стало у нас особливо популярною культурою. Чорний горіх є найближчим родичем такого відомого нам волоського горіха, який ми звикли вирощувати у себе на ділянках і...

Виробництво та перспективи чорного часнику

38934
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.