Ветерани, ветеранки, їхні родини та родини загиблих Захисників і Захисниць можуть взяти участь у грантовій програмі “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” та отримати від 600 тисяч до 1,6 мільйона гривень на започаткування або масштабування свого бізнесу.

Програма реалізується Українським ветеранським фондом Мінветеранів у партнерстві з Благодійним фондом “МХП-Громаді” та агровиробничою компанією KERNEL.

Фінансову підтримку в межах конкурсу “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” зможуть отримати ветеранські бізнеси, які працюють у сфері агровиробництва, деревообробки, металообробки, виробництва та переробки харчових продуктів, надання послуг з ремонту або обслуговування власникам майна.

Подати проєкт на конкурс можна до 20 липня. А імена переможців, які пройдуть всі етапи відбору — від перевірки наявності всіх необхідних документів до оцінки незалежними експертами і публічної презентації своїх бізнес-ідей, дізнаємося 17 вересня.

Розмір гранту, який зможуть отримати переможці конкурсу, — від 600 тисяч до 1,6 мільйона гривень, все залежить від кошторису проєкту.

Ветеранський бізнес — про спроможність, про віру в себе і про відповідь держави на цю віру. Ветерани та ветеранки не лише захищали нашу країну — сьогодні вони створюють робочі місця, запускають нові ідеї, відновлюють економіку на місцях. Кожен ветеранський бізнес — приклад того, як з досвіду війни народжується нова сила для країни. Ми вдячні кожному, хто бере на себе відповідальність започаткувати або розвивати власну справу, повертаючись до активного життя. І щиро дякуємо партнерам — Фонду “МХП-Громаді” та компанії KERNEL — за те, що розділяють із нами цю місію. Завдяки таким партнерствам ми не просто запускаємо грантові програми — ми відкриваємо шлях до нових можливостей для ветеранів, родин полеглих, наших громад і держави загалом», — наголосила міністерка у справах ветеранів України Наталія Калмикова.

Взяти участь у конкурсі можуть:

● ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) Захисників і захисниць України, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці;
● дружина або чоловік ветерана, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці, у разі, якщо проєкти спрямовані на реінтеграцію ветеранів до активного суспільного життя, забезпечення збереження та відновлення їх фізичного та психічного здоров’я;
● юридичні особи (окрім громадських та благодійних організацій), зареєстровані не пізніше ніж за рік до подання заявки на участь у конкурсному відборі, серед засновників яких є ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.

З початку повномасштабної війни Kernel надав допомогу Силам оборони та цивільним на понад 3,7 млрд грн. Сьогодні в компанії — майже 900 мобілізованих колег та 170 ветеранів, яким ми надаємо комплексну підтримку, включно з родинами. Але наша відповідальність ширша — бізнес має бути опорою і для громад, у яких працює. Уже 12 років ми реалізуємо ініціативи через БФ «Разом з Kernel» та загалом інвестували понад 1 млрд грн у ці проєкти. Зараз фокусуємося на тому, щоб наші програми у громадах були системними: у сферах медицини, освіти, інфраструктури, енергоефективності, безбар’єрності та підтримки ветеранів. Зокрема для ветеранів ми ініціюємо відкриття реабілітаційних модулів у віддалених громадах, організовуємо оздоровлення та реабілітацію для них та їхніх родин. І саме тому ми долучилися і до цієї програми розвитку ветеранського бізнесу — щоб також підтримати створення середовища, де ветерани зможуть втілювати свої підприємницькі ініціативи”, — підкреслила Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом компанії Kernel.

Презентація проєкту відбулася у кав’ярні “Тихе місце” у Києві. Її власник ветеран Дмитро Мартиненко отримав грант як переможець конкурсу “Варто 2.0” Українського ветеранського фонду та успішно реалізував власну бізнес-ідею.

Уже 10 років ми працюємо задля того, щоб у громадах хотілося жити. І системна підтримка малого бізнесу — важлива частина цього шляху. Адже саме підприємці створюють робочі місця, наповнюють місцеві бюджети й допомагають відновлювати те, що було втрачено. Через наші грантові програми ми вже підтримали 548 підприємців. Ми раді, що у партнерстві з Українським ветеранським фондом Мінветеранів запускаємо другий сезон конкурсу “Варто РОБИти СВОЄ”. Адже ветеранський бізнес — це не лише про економіку, а й про повернення до активного життя, соціальну адаптацію та відчуття приналежності до громади. Це особливо важливо сьогодні», — зазначив Олександр Пахолюк, директор Благодійного фонду «МХП-Громаді».

Детально про умови конкурсу — на сайті Українського ветеранського фонду.

Більше дізнатися про підготовку документів, заповнення проєктних заявок, процедуру відбору тощо та поставити питання працівникам фонду заявники матимуть змогу під час онлайн-воркшопів. Про час дату та час таких зустрічей повідомлятимуть у соцмережах Українського ветеранського фонду.

Запитання та уточнення щодо поданого аплікаційного пакета можна надсилати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., зазначивши у темі листа “Конкурс проєктів “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” та номер заявки.

Український ветеранський фонд — бюджетна установа у сфері управління Міністерства у справах ветеранів України. З початку своєї діяльності в 2022 році фонд підтримав близько 1200 бізнесів ветеранів і їхніх рідних. А переможці конкурсних програм “Варто” на втілення своїх проєктів отримали більш як 537 мільйонів гривень.

Kernel – найбільший експортер зернових з України, провідний світовий виробник та експортер соняшникової олії. На частку компанії припадає 9% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію Kernel постачає до 60 країн. Крім того, компанія серед лідерів продажу бутильованої соняшникової олії в Україні (торгові марки СТОЖАР, Щедрий Дар).

Благодійний фонд «МХП-Громаді» — національний лідер у сфері сталого розвитку громад, який уже понад 10 років впроваджує системні зміни у 700+ населених пунктах у 13 областях України. Фонд працює там, де підтримка найпотрібніша — від прифронтових територій до найвіддаленіших сіл, об’єднуючи зусилля бізнесу, влади та громад. Фонд входить до ТОП-20 найбільших благодійних організацій України за версією Forbes. Серед пріоритетів — підтримка військових, ветеранів та їхніх родин у межах програми «МХП Поруч», розвиток громад, збереження культури та підтримка малого бізнесу.

Невеликі універсали

У класичному сегменті МТЗ вітчизняні аграрії дедалі частіше звертають увагу на сучасні комфортні...

Активний тоді, коли сходять бур’яни

Як зміни клімату впливають на ефективність ґрунтових гербіцидів у посівах кукурудзи Кліматичні...

KMZ Industries: рішуче дивимось у майбутнє

Наша зустріч із колегами з KMZ Industries — провідного виробника елеваторного обладнання України —...

АгроТренди

Вихід українського агробізнесу та фермерства на світові ринки разом з Alibaba.com та ESS

1616
Українські виробники агропродукції та фермери отримали потужний інструмент для масштабування свого бізнесу — міжнародну торгову платформу Alibaba.com , якою щодня користуються понад 40 мільйонів...

Чорний горіх: види та технологія вирощування

61448
Чорний горіх, поки це дерево не стало у нас особливо популярною культурою. Чорний горіх є найближчим родичем такого відомого нам волоського горіха, який ми звикли вирощувати у себе на ділянках і...

Виробництво та перспективи чорного часнику

38934
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.