Шукати власну аудиторію, розуміючи її потреби
- Деталі
- Аграрні новини
- 48
Чергова зустріч студентів другого курсу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ зі стейкхолдерами була присвячена темі ефективного пошуку цільової аудиторії та роботи з нею. Гостем медійників став засновник і власник комунікаційної платформи СкаЖений агроном Сергій Андрющенко. Зустріч відбулася в режимі відеоконференції в рамках проведення практичного заняття із дисципліни «Теорія, методика і практика журналістської творчості».
Сергій Андрющенко коротко надав довідкову інформацію про власне медіа, розповів як працював на телебаченні та мав досвід менеджерської роботи однієї з провідних дилерських компаній України. Він зазначив, що не є професійним журналістом, тому вчився працювати зі словом та розуміти потреби цільової аудиторії вже безпосередньо під час роботи.
Медійник підкреслив, що нині його медіаплатформа працює з усіма можливими форматами, де є цільова аудиторія – від паперових медіа, сайтів, соціальних мереж до відеохостингів.
Сергій Андрющенко підкреслив, що сам постійно навчається новим навичкам роботи з контентом, закликавши студентів активно вчитися і ще раз вчитися.
«Бути глибоко в темі медійної діяльності, постійно розвиватися зможе лише той, хто постійно вчиться», - наголосив керівник медіа каналу.
Матеріал підготовлений у рамках спільного проєкту
кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ
та мультимедійної компанії АГРОБІЗНЕС СЬОГОДНІ.
Памятаємо, що #медіасвіт_веде_у всесвіт!



