За ініціативи компанії Marko Pack 11 квітня в Києві відбудеться конференція «М’ясний бізнес 2024», цільовою аудиторією якої є: керівники м’ясопереробних підприємств, директори з якості, технологи, начальники відділів закупівель, головні інженери, представники ритейлу, дистриб’ютори, постачальники м’ясної сировини, інгредієнтів, обладнання та пакування.

Офіційні партнери заходу: Асоціація «М’ясної Галузі» та Favorite Food & Drinks.

У рамках програми зустрічі увагу буде приділено тенденціям світової та вітчизняної індустрії м’яса та м’ясних продуктів, а також сучасним технологіям виробництва, вирішенню питань якості та безпечності, подовженню термінів зберігання, вибору споживчого пакування. Також розглядатимуться успішні кейси створення м’ясних брендів, обговорюватимуться нові підходи щодо просування м’ясної продукції на ринку.

Зокрема, про ситуацію на ринку свинини та яловичини розповість один із провідних експертів тваринницької галузі, виконавчий директор Асоціації «М’ясної галузі», генеральний директор «Центру підвищення ефективності у тваринництві», голова виконавчого комітету Всеукраїнської мережі Доброчесності та комплаєнсу Микола Бабенко.

Основним тенденціям ринку м’ясної продукції та заморожених м’ясних напівфабрикатів буде присвячено виступ Юлії Шкурко, начальника аналітичного відділу провідної консалтингової компанії Pro-Consulting.

Тему «Маркетинг майбутнього: штучний інтелект та соцмережі в Україні» розкриє Анастасія Скорик, директор із маркетингу «МК М’ясний».

Доповідь на тему «Дріжджові екстракти: нові шляхи покращення смаку та аромату» презентує Анна Мірошніченко, технолог харчових продуктів Enzym Group.

Особливу увагу буде приділено збільшенню термінів зберігання м’ясної продукції.  Про технології у цьому напрямку розповість Василь Пасічний, д-р техн. наук, проф., зав. кафедри технології м’яса та м’ясних продуктів Національного університету харчових технологій.

Також спікери конференції говоритимуть про таке:

• Тренди ринку соусів і приправ для м’ясопродуктів;
• Сенсорний аналіз як сучасний інструмент м’ясного бізнесу;
• Інноваційні рішення у заморожуванні м'ясної продукції для малих підприємств;
• Нові пакувальні рішення з термоформованої тари для м’ясної продукції;
• Некомерційні фактори, на які звертають увагу закупівельники харчових продуктів;
• Джерело кваліфікованих кадрів для м’ясопереробних підприємств.

Особливо цікавим для бізнесу може бути панельне обговорення на тему «Фінанси та грантова підтримка підприємств м’ясопереробної галузі в умовах війни», під час якого представники компанії «Грантфінанс» та громадської спілки «Клуб Рівненського Агробізнесу» ділитимуться інформацією про наявні державні та міжнародні грантові програми для українських підприємств.

Запрошуємо також до участі у внутрішній виставці, яка дає можливість продемонструвати власну продукцію та знайти нових покупців, а також ознайомитися з трендами й інноваціями на ринку м’яса та м’ясних виробів, інгредієнтами й обладнанням для їхнього виробництва, пакувальними рішеннями.

Участь у конференції вже підтвердили понад 100 компаній, серед яких: МХП, «ТД Кременчукм’ясо», «МК М’ясний», «Алан», «Тульчинм’ясо», «Арго-Інвест», «Салтівський м'ясокомбінат», «УПГ-Інвест» (ТМ «Сяйвір»), «Індичка», «Птахокомплекс Дніпровський», «Луцьк Фудс», «Житомирський м’ясокомбінат», «Інделіка», «Вербена», «Ідна», «Птиця Поділля», «Провінція Плюс», «Праймфуд», «Фірма Гармаш», «Укр Міт Груп», «М’ясторія», «Власна Ферма», «М’ясна Карта», «Ашан», «Омега» (Варус), «СМК-дістріб’юшин», «М’яснофф», «Морський дім», «Нова Імперія», «ВКФ Варто», «Ватаг Груп», «ДЛК Пілот», «Каміс Приправи», «М’ясний Гурман», «Новус», «Фріанна Фудс», «Смачні традиції», «М’ясоруб», «Ніжинський консервний завод», «ЯНТАС», «Агратіка», «Євро Вік» (ТМ «Ковбаси Карпат»), «Львівський холодокомбінат», «СПАЙСЕС Продакшн», «КУК - Україна», «Кормотех»  та інші.

Щоб ознайомитися з умовами участі в конференції та зареєструватися (попередня реєстрація є обов’язковою!), переходьте за посиланням: САЙТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Невеликі універсали

У класичному сегменті МТЗ вітчизняні аграрії дедалі частіше звертають увагу на сучасні комфортні...

Активний тоді, коли сходять бур’яни

Як зміни клімату впливають на ефективність ґрунтових гербіцидів у посівах кукурудзи Кліматичні...

KMZ Industries: рішуче дивимось у майбутнє

Наша зустріч із колегами з KMZ Industries — провідного виробника елеваторного обладнання України —...

АгроТренди

Вихід українського агробізнесу та фермерства на світові ринки разом з Alibaba.com та ESS

1615
Українські виробники агропродукції та фермери отримали потужний інструмент для масштабування свого бізнесу — міжнародну торгову платформу Alibaba.com , якою щодня користуються понад 40 мільйонів...

Чорний горіх: види та технологія вирощування

61446
Чорний горіх, поки це дерево не стало у нас особливо популярною культурою. Чорний горіх є найближчим родичем такого відомого нам волоського горіха, який ми звикли вирощувати у себе на ділянках і...

Виробництво та перспективи чорного часнику

38933
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.