Дві франшизи компанії МХП – «М’ясомаркет» і  Döner Маркет – видання Forbes Україна внесло до переліку форматів, які рятують бізнес під час війни. Вони в числі інших лишилися стійкими до змін, утримались на ринку й навіть суттєво збільшили кількість магазинів і закладів. Протягом 2022 року МХП з партнерами відкрили 71 франчайзинговий «М’ясомаркет» та 48 франчайзингових Döner Маркетів.

Про це повідомляє пресслужба компанії МХП.

зображення – Forbes Україна

Попри всі складнощі роботи під час повномасштабного вторгнення, мережа магазинів кулінарних ідей «М’ясомаркет» і мережа смачного безпечного стритфуду Döner Маркетів продовжили працювати, щоб забезпечити людей якісною та смачною їжею. За словами Дмитра Озерана, керівника управління по роботі з франчайзі МХП, не зупинитися партнерам-франчайзі допомогли три чинники.

Перший – те, що не зупинилася сама компанія МХП. Ми продовжували працювати, виробляти продукти харчування, перелаштовували логістику. Другий – наші партнери вирішили залишитися в Україні, працювати і тим самим дбати про продовольчу безпеку та підтримувати економіку. Третій – запит споживачів. Ми відкриваємо «М’ясомаркети», де пропонуємо людям якість, сервіс та емоцію, а вони залишаються з нами, навіть переїжджаючи в інший населений пункт. Згідно з даними нашої програми лояльності ми побачили, що люди, які переїхали у більш безпечні регіони країни, пішли шукати там свої улюблені «М’ясомаркети». Тобто у них був запит на якість і сервіс, які ми пропонуємо у своїх торгових точках, а отже у партнерів був стимул відкривати більше магазинів», – говорить Дмитро Озеран.

На початку повномасштабного вторгнення МХП з партнерами поставили в пріоритет забезпечення продовольчої безпеки й працювали вже у наявних торгових точках. Спочатку всі були сфокусовані на забезпеченні стабільної доставки продуктів харчування людям й було складно планувати відкриття нових магазинів. Точки одного з партнерів МХП в Сумській області були єдиними, які продовжували працювати попри обстріли.

Заклад смачного безпечного стритфуду Döner Маркет

Звичайно, було тривожно, бо не було зрозуміло, що буде завтра. Оскільки працюємо ми в Сумській області, через кілька днів почалися перебої з постачанням. Але ми знаходили шляхи: наші водії самі їздили забирати продукцію, менеджмент шукав альтернативи на місцях, виїжджали в місто й продавали товар просто з автівок – все для того, щоб годувати людей. Вже у квітні я зрозумів, що треба не просто працювати, а продовжувати розвиватися. Тоді я поставив команді з розвитку завдання готувати до відкриття нові магазини», – розповідає партнер МХП в Сумській і Полтавській областях Максим Сидоренко.

Першу нову точку Максим із командою відкрили у травні, й далі вже почали рухатися по своєму річному плану. З 24 лютого до кінця 2022 року вони відкрили 14 нових «М’ясомаркетів» у Сумській та Полтавській областях.

Загалом мережа «М’ясомаркет» налічує майже 240 торгових точок. Це як франчайзингові магазини, так і власний ритейл МХП. Кількість відкритих закладів Döner Маркет сягнула 150-ти.

МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині трансформується в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та ритейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей «Мʼясомаркет», магазини «Їжа Свіжа», «Наша Ряба», «Українське курча», а також мережа смачного безпечного стритфуду Döner Маркет.

Невеликі універсали

У класичному сегменті МТЗ вітчизняні аграрії дедалі частіше звертають увагу на сучасні комфортні...

Активний тоді, коли сходять бур’яни

Як зміни клімату впливають на ефективність ґрунтових гербіцидів у посівах кукурудзи Кліматичні...

KMZ Industries: рішуче дивимось у майбутнє

Наша зустріч із колегами з KMZ Industries — провідного виробника елеваторного обладнання України —...

АгроТренди

Вихід українського агробізнесу та фермерства на світові ринки разом з Alibaba.com та ESS

1613
Українські виробники агропродукції та фермери отримали потужний інструмент для масштабування свого бізнесу — міжнародну торгову платформу Alibaba.com , якою щодня користуються понад 40 мільйонів...

Чорний горіх: види та технологія вирощування

61444
Чорний горіх, поки це дерево не стало у нас особливо популярною культурою. Чорний горіх є найближчим родичем такого відомого нам волоського горіха, який ми звикли вирощувати у себе на ділянках і...

Виробництво та перспективи чорного часнику

38932
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.