Самохідний кормозбиральний комбайн FR Forage Cruiser: нові технології
- Деталі
- Аграрні новини
- 179
Нова система, яка допомагає максимізувати продуктивність за рахунок мінімізації ризику блокування; CustomSteer™, яка скорочує час розвороту на поворотній смузі; а також вдосконалені елементи управління і електроніка в повністю оновленому інтер'єрі кабіни – ось ключові нововведення для самохідних кормозбиральних комбайнів New Holland FR Forage Cruiser 2025 року, які включають в себе п'ять моделей від FR480 (макс. потужність 476 к.с.) до FR920 (макс. потужність 911 к.с.).
Покращені моделі FR, які включають в себе модернізовані зношувані деталі, що збільшують термін служби і знижують вартість володіння, агрегатуються також і з нещодавно оновленим підбирачем UltraFeed™, шириною захвату 3,0/3,5/4,0 м з новою конструкцією шнека і ремінною трансмісією, що працює в умовах підвищеного навантаження.
Нова система запобігання забиванню: вперше в галузі
Щоб допомогти операторам використовувати весь потенціал своїх кормозбиральних комбайнів FR Forage Cruiser, в Центрі передового досвіду компанії New Holland в Зедельгемі, Бельгія, була розроблена нова система виявлення і запобігання забивань. Це перша в своєму роді система в галузі, яка базується на радіолокаційному датчику, встановленому на хоботі, який відстежує потік рослинної маси, що виходить з машини, виявляючи будь-яку зміну його швидкості по відношенню до швидкості руху машини вперед. Якщо цей показник падає, оператор отримує попередження про необхідність зменшити швидкість руху. Це допомагає зменшити ймовірність забивання і значно знижує ймовірність виникнення щільних блокувань, а у випадку, якщо забивання все ж станеться, прочищення і відновлення роботи буде набагато швидшим. Система також допомагає менш досвідченим операторам керувати машиною більш впевнено, забезпечуючи максимальну продуктивність.
Оновлена система IntelliFill™
Продуктивність системи заповнення причепів IntelliFillТМ була покращена, щоб забезпечити автоматиче заповнення причепів у найскладніших умовах. Система забезпечує автоматичне заповнення з кутом повороту хобота більше ніж на 210⁰ і сама переводить вивантажувальний хобот від заднього до бічного заповнення, дозволяючи оператору повністю зосередитися на майбутній роботі. Покращений користувацький інтерфейс забезпечує зворотний зв'язок в реальному часі: камера показує хід заповнення причепа, а ключові показники системи накладаються на нього, щоб інформувати оператора про ефективність заповнення.
CustomSteer™ прискорює розвороти на поворотних смугах
Вже перевірена на інших машинах New Holland, система CustomSteerТМ на кормозбиральних комбайнах FR Forage Cruiser дозволяє оператору встановлювати кількість обертів рульового колеса від правої до лівої кінцевих точок повороту коліс. Це означає, що швидкі повороти на поворотній смузі можна виконувати з мінімальним рухом керма, а на дорозі чутливість керма може бути відновлена. Результат – більший комфорт оператора, швидка робота в полі та максимальна безпека на дорозі.
Більш точні технологічні можливості
Завдяки оновленій технології NIR-датчиків NutriSense™ клієнти можуть робити точні та своєчасні візуалізації даних про поживні речовини, зібраних машиною, покращуючи обробку даних для управління полями та фермерськими господарствами. Це пропонується як заводська опція і частина нової веб-платформи для управління фермерськими господарствами FieldOps .
Кормозбиральні комбайни FR сумісні з новою функцією Connectivity Included, яка дозволяє без передплати підключатись до мережі при купівлі нової техніки. Ця функція також працює з IntelliField™, яка забезпечує можливість обміну даними в реальному часі для меж, напрямних ліній і даних про виконані проходи, коли кілька машин працюють на одному полі. Передавати дані та використовувати IntelliField можна за одноразовою підпискою.
Тихіша, просторіша, інформативніша кабіна
Покращена кабіна FR Forage Cruiser забезпечує більше простору, комфорту, видимості та шумоізоляції. У порівнянні з попередньою кабіною, вона має на 12,5% більше площі, на 6 см більше ходу сидінь та оновлені місця для зберігання. Двошарове переднє і заднє скло, а також поліпшені звукоізоляційні матеріали в підлозі, обшивці і задній стінці допомогли знизити рівень шуму в салоні на 2,5 дБ. Сидіння було модернізовано, з трьома доступними новими сидіннями оператора та відповідними сидіннями інструктора на вибір. Права консоль була переглянута для більш інтуїтивного управління, а модернізований багатофункціональний джойстик CommandGrip™ забезпечує поліпшену керованість.
30-сантиметровий сенсорний екран IntelliView™ IV Plus замінює 26-сантиметровий IntelliView IV і має більшу обчислювальну потужність, що забезпечує швидший час завантаження, поліпшену реакцію і кращу видимість і розбірливість під прямими сонячними променями завдяки покращеній графіці. За бажанням його можна доповнити другим монітором для роздільного керування картографією, автоводінням та автоматичним заповненням причепа IntelliFill™ . Для більш швидкого реагування та відгуку було оновлено всю архітектуру електроніки FR.