Ексклюзивний представник лінійки препаратів Greenfort Original компанія ТОВ «Грінфорт» не потребує особливих представлень. Сама компанія була заснована кілька років тому, однак бренд Greenfort уже добре відомий ринку та схвалений його гравцями. Незважаючи на перешкоди та воєнні дії, компанія й далі будує якісну співпрацю з дистриб’юторами та забезпечує необхідним один із найважливіших фронтів — аграрний. Про це та інше важливе ми поспілкувалися з генеральним директором компанії Олександром Михайловичем Лапою, обговоривши шляхи подальшого розвитку співпраці «Грінфорт» зі своїми клієнтами.

• Олександре Михайловичу, які основні проблеми довелося розв’язувати вашій команді з початком війни?

— Основна проблема сьогодення — це логістика, яка займає значну частину витрат. Тому ми робимо все, щоб оптимізувати логістику і, відповідно, знизити кінцеву вартість наших продуктів для фермера та забезпечити гарантовано вчасне постачання. Зокрема, ми формуємо великі центральні та регіональні склади нашої продукції локально максимально зручні для наших партнерів. Варто зазначити, що проблеми з логістикою наш ринок відчув на собі ще з часів ковіду, коли почався китайський транспортний колапс. Сьогодні ми маємо ситуацію, коли усі порти заблоковані, а екосистема автомобільного транспорту ще не побудована як належне. Тому ми знайшли для себе перевірених партнерів, які доставляють в Україну в зрозумілі терміни. Є тільки одне питання — це здорожчання транспортних послуг, але ми намагаємось будувати цінову політику так, щоб ділити ці витрати з нашими клієнтами, а не перекладати все на них.

• Які рекомендації щодо зниження витрат ви можете надати фермерам через труднощі реалізації врожаю?

— За таких умов, коли маємо блокування морських портів і низькі прогнозні ціни на сільгосппродукцію на внутрішньому ринку, є сенс зосередитися на якості збирання врожаю та вже сьогодні подумати над культурами, які будуть актуальними наступного сезону. Потрібно зібрати все максимально швидко і до того ж — з мінімальною вологістю зерна. Досягти цього можна, зокрема, не нехтуючи застосуванням сучасних десикантів, якими можна обробити і ріпак, і соняшник, і кукурудзу. До лінійки Greenfort Original входить низка якісних препаратів для десикації, серед яких передусім виділю Грінфорт ДК 150. Так само хочу звернути увагу на наші продукти гліфосатної групи Грінфорт ІГ 480 та Грінфорт КС 500, які також можна застосовувати як десиканти. Окрему увагу варто приділити продукту Грінфорт Док, що має окрім універсальних фунгіцидних властивостей ще й ретардантний ефект, що сьогодні є необхідним для ріпаку. Окрім функціональних переваг цього продукту слід сказати, що виробляємо його ми у Європі, це дозволяє отримати не лише формулу ідентичну світовим лідерам-виробникам тебуконазолу, а й швидку логістику.

• Лінійка препаратів Greenfort Original відмінно себе зарекомендувала в Україні. Які у вас плани розвитку цього напряму далі?

— Greenfort Original — це наш ексклюзив, і ми працюємо вже майже 10 років із цим брендом. Ці продукти виробляють на європейському заводі, потужністю до 80 тис. тонн агрохімікатів на рік. Це потужне й по-справжньому сучасне виробництво, яке гарантує якість своєї продукції. Зі свого боку, компанія «Грінфорт» проводить повномасштабні технологічні дослідження з метою напрацювання актуальних оптимальних рекомендацій застосування препаратів Greenfort Original українськими фермерами у різних регіонах України. Також частину нашої продукції виготовляють на найвідоміших заводах Китаю. Ми активно працюємо над тим, щоб наш бренд міг показати себе і на інших світових ринках.

• Сьогодні продаж препаратів обов’язково має супроводжуватися належною сервісною підтримкою.

— Саме так, у нас працює сьогодні мережа торговельних регіональних директорів і технологи. Кожен представник «Грінфорт», який працює з нашими клієнтами — це Спеціаліст із великої літери. Всі ці люди мають багаторічний практичний досвід роботи й відмінно розбираються у всьому, що належить до сфери їх компетенції. Це наш базовий принцип підбору команди.

• Чи складно конкурувати на ринку України в сегменті ЗЗР та мікродобрив?

— Насамперед потрібно бути впевненими у якості того, що ти пропонуєш агровиробникам. Ми знаємо, що представляємо відмінний продукт з погляду ціни та якості, і що наші препарати за правильного застосування ніколи й нікого не підведуть. І що важливо — потрібно ставитися до партнерів так, як ти хочеш, щоб ставилися до тебе. Ми постійно тримаємо руку на пульсі потреб і запитів наших клієнтів. Особливо це важливо сьогодні, коли в людей обмежені фінансові можливості, багато хто не може вчасно обробити рослини ЗЗР через ті чи інші причини. І мірою можливостей ми намагаємося допомогти кожному — десь запропонувати більш бюджетне рішення, десь — універсальний продукт, напрацьовуємо комплексні технології для тих чи інших господарств. Це все дуже непросто, але ми робимо все, щоб полегшити роботу наших клієнтів у цей складний час.

• І водночас ви розвиваєте лінійку своєї продукції.

— Так, уже цієї осені ми представимо в Україні абсолютно нові препарати. У нас розроблена група продуктів разом із виробниками Бразилії, Франції та Індії, що цілковито змінюють систему захисту і живлення рослин у технологічній схемі. Ці інноваційні продукти будуть представлені нашим агровиробникам на наступний сезон, і будемо сподіватися, що наступна весна буде переможною для України, а наші фермери повернуться до нормальної роботи, вдосконалюючи технології у рослинництві.

Взагалі плани розвитку у «Грінфорту» в цьому напрямі дуже серйозні, хоча, звісно, що війна вносить свої корективи. Ми плануємо ввести на ринку України, без перебільшення, унікальні продукти — це і хелатні добрива, і біостимулятори, і антистресанти, і навіть біопрепарати. І ці всі технології ми готові впроваджувати на полях наших вітчизняних фермерів, адже, нарешті, весь світ зрозумів, якою серйозною величиною є кожен навіть найменший український сільськогосподарський виробник, бо саме вони сьогодні гідно представляють Аграрний Фронт, що чітко виконує свої завдання, попри міни на полях і тотальний дефіцит потрібних засобів. Тому немає жодних сумнівів, що Україна переможе, а ми робитимемо все для цього належне. Необхідно робити все можливе для врожаю та для країни. Все буде Україна.

Сорти озимої пшениці вітчизняної селекції в...

Насіння сучасних сортів озимої пшениці має високу генетично зумовлену адаптивну спроможність,...

Як вибрати вживаний комбайн

В Україні навіть за найкращих часів завжди гостро бракувало зернозбиральної техніки. Адже нові...

Особливості застосування діючих речовин для...

Часто стверджують, що головна проблема десикації — це час. Час для обробки, справді, слід обирати...

АгроТренди

Експерт розказав, скільки потрібно вкласти в гектар овочів

6834
Не секрет, що потенціал овочевої галузі в Україні далеко не реалізований. Ми і досі щороку імпортуємо десятки і сотні тисяч різноманітних овочів, починаючи із цибулі та часнику і закінчуючи...

Люфа - вирощування та використання природної губки

3187
Люфа є представником ліаноподібних рослин, з пагонами до 4-7 м завдовжки. Всі вони мають розгалужені вусики та шорсткості по ребрах. Листя - пальчато-п'ятилопатеві (іноді цілісні) і розташовані по...

Виробництво та перспективи чорного часнику

15551
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.