Стало відомо, чи цікавить споживачів органічна продукція під час війни
- Деталі
- Аграрні новини
- 551
Насправді, наша компанія, і не тільки наша, й інші великі органічні компанії, а саме: «Галекс-Агро» (ТОВ «Органік Мілк»), «Агроекологія» вже багато років рухаємо і просуваємо ці теми серед окремих покупців та фірм.
Органічні підприємства створюють цей ринок із нуля, тому що у нас багато людей про нього не знають. Наприклад, я протягом трьох років їздив по мережах супермаркетів і там розказував, що таке органік. Якщо менеджер супермаркету не знає, що таке органік, то як він може щось продати? Навіть якщо покупець прийде в магазин і поцікавиться, де у вас органічний кавун. А менеджер натомість запитає: а що таке органічний кавун? Навіть, якщо ми свої кавуни та яблука покриємо золотом, то покупець про це нічого не дізнається. Тому робили багато зусиль щодо навчання менеджерів супермаркетів. Також зробили такий маркетинговий хід з нашими кубічними кавунами і про нас дізналися багато людей в Україні. «Дунайський аграрій» та інші виробники органічної продукції цей ринок всі разом просуваємо.
Не забувайте, що з України за час війни виїхало близько 6 мільйонів людей. З них, як мінімум чотири мільйони – це жінки та діти, тобто наші потенційні покупці та клієнти. Вони купували органічну продукцію. Усім органікам, думаю, буде дуже важко на цьому ринку.