В Україні можуть зрости внутрішні ціни на зерно
- Деталі
- Аграрні новини
- 812
Про це розповів міністр аграрної політики та продовольства Микола Сольський під час брифінгу «Безпечне транспортування зерна та продовольства через морські порти України», передає кореспондент Укрінформу.
«Наразі важко спрогнозувати, як поведуть себе ціни на ринках. Але, припускаю, з відновленням українського експорту ціни на глобальному рівні зменшаться. Водночас в Україні, очевидно, це буде зустрічний рух: ціна зерна в порту для вітчизняних аграріїв підвищуватиметься за рахунок збільшення попиту з боку зернотрейдерів. У будь-якому випадку, зменшення ціни логістики підвищить дохідність агровиробників», - наголосив він.
За словами міністра, якщо сьогодні ціна кукурудзи в румунському порту становить 340-350 дол. за тонну, то український фермер з цієї суми отримує лише 160 дол. за тонну, решту він витрачає на ускладнену логістику.
«Раніше такої різниці не було. Наприклад, у минулі роки, коли здійснювалися морські перевезення, український фермер отримував 80% вартості тонни свого збіжжя. Зараз - близько 20%, саме через збільшення логістичних витрат на перевезення зерна суходолом та річками. Тож зі зменшенням витрат на логістику рентабельність зернового виробництва збільшуватиметься”, - сказав Сольський
Про це розповів міністр аграрної політики та продовольства Микола Сольський під час брифінгу «Безпечне транспортування зерна та продовольства через морські порти України», передає кореспондент Укрінформу.
«Наразі важко спрогнозувати, як поведуть себе ціни на ринках. Але, припускаю, з відновленням українського експорту ціни на глобальному рівні зменшаться. Водночас в Україні, очевидно, це буде зустрічний рух: ціна зерна в порту для вітчизняних аграріїв підвищуватиметься за рахунок збільшення попиту з боку зернотрейдерів. У будь-якому випадку, зменшення ціни логістики підвищить дохідність агровиробників», - наголосив він.
За словами міністра, якщо сьогодні ціна кукурудзи в румунському порту становить 340-350 дол. за тонну, то український фермер з цієї суми отримує лише 160 дол. за тонну, решту він витрачає на ускладнену логістику.
«Раніше такої різниці не було. Наприклад, у минулі роки, коли здійснювалися морські перевезення, український фермер отримував 80% вартості тонни свого збіжжя. Зараз - близько 20%, саме через збільшення логістичних витрат на перевезення зерна суходолом та річками. Тож зі зменшенням витрат на логістику рентабельність зернового виробництва збільшуватиметься”, - сказав Сольський